Jump to content

French at its best! - Recommendations in French

Recommended Posts

Guest

Your English is very good Superlift and I noted in one of your old posts you felt it necessary to apologize for your English. Be assured there is no need for you to ever apologize as your efforts in both languages are very much appreciated. My French is no longer what it used to be due to lack of use and laziness on my part so I look forward to reading your posts in French as well. You are a good guy and that's all that matters mon ami. I wish my French was as good as your English.

 

Votre ami,

 

Spike

Share this post


Link to post
Share on other sites

If I could do as well in French as you do in English...I would be very happy.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Superlift, keep it coming. No controversy here. If only everybody was willing to contribute without reservation.

 

Lache pas mon ami....

Share this post


Link to post
Share on other sites

it is a pleasure, Sabrina.

 

I am preparing other recommendations in French, with a translation. I hope that others will do the same.

Share this post


Link to post
Share on other sites

It all sounds so wonderful. I don't speak French, only poor Italian !

 

Now if only someone would write a review of me in Italian, that'd be sexy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
It all sounds so wonderful. I don't speak French, only poor Italian !

 

Now if only someone would write a review of me in Italian, that'd be sexy.

 

 

Would like so much to write in Italian. Well Erin, Ciao Bella !

 

There is another recomendation in French published on the social group "French at its best !!!" This time about Karine19 - Pleasure-pleasure- pleasure

Have a look!

Share this post


Link to post
Share on other sites

I think that's a great idea...perhaps this way we can get more French people involved....maybe mod can add a section in Montreal for the French people...we would just need someone who is bilingual to make sure all is cool...i know i know there are French communities in many areas especially in the east but hey it's just an idea...

 

ps-maybe this would bring more people over from the other board?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

:-PBien que je sois membre ici depuis plusieurs annees, my post count est tres bas car, bien que je sois parfaitement bilingue pour le parler quand vient le temps d, ecrire je doit chercher les mots sur google. Verry funny that my keyboard is set to english

Share this post


Link to post
Share on other sites

C'est une tres bonne idee Superlift.

 

J'ai enregistre au cours francais intermediare.

 

Je crois que votre recommandations m'aideront ecrire en francais idiomatique.

 

Merci bien

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tres belle initative, superlift.

J'admire ton style d'ecriture. Tres, tres bien fait.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I could not resist to write a recommendation in French for Annessa. She is one of a kind. The English translation follows.

 

I noticed that all the French accent have disappeared, since the big problem that has been resolved now.

Would it be possible to replace the French text by this correct one so that it will be readable.

I took great care of the texts I write and writing in French is hard.

I would appreciate if it could be possible.

Thanks,

Superlift

 

 

 

 

Annessa ' lorsque la beauté' n''a d'é''gale que le charme

 

Depuis mon premier contact avec CERB, j''ai tout de suite remarqu'é Annessa (Annessa2009), que je considè're comme une 'étoile dans ce magnifique firmament des Dames de CERB. Plus je regardais ses albums, m''imaginais sa beauté', plus je lisais ses ' posts ', ses commentaires et ses opinions, plus je me sentais attiré' ' à la rencontrer. J''en é'tais impressionn'é par ce qu''elle d'égageait de beauté', de classe, de charme, de ' sex appeal '.

 

Mais l''occasion ne s''y est pr'êt'é que quelques mois plus tard, et j''ai enfin osé' lui demander un rendez-vous. Et avec quelle facilité' et simplicité' cela a é'té' convenu.

 

J'''écris ces lignes apr'ès avoir rencontr'é Annessa une deuxiè'me fois. Quel charme fou, quelle beauté', wow. J''en reste encore tout boulevers'é.

 

Lors de notre deuxi'ème rencontre, je voulais que ce soit sp'écial, et pourquoi pas original. ' mon arrivé'e, dans son incall charmant, cozy et discret, elle m'a reç'u en me serrant fort et par un baiser qui a tout de suite ré'veill'é mes sens, mon d'ésir et mon goû't d'elle. Complicité', d'ésir ardent, retrouvailles d'élicieuses.

Sans attendre, nos v'êtements se sont envol'és un à' un pour nous faire sentir la chaleur de nos peaux, de nos bouches et de tous nos sens. Mmmm

 

Et puis, surprise, -pause-, j''avais apport' quelques hu'îtres et du vin blanc, un Sancerre pourquoi pas? Ceux qui disent que les huî'tres sont aphrodisiaques, ont bien raison. Nous 'étions nus lorsque nous d'égustions ces coquillages d'élicieux; kinky? Peut-ê'tre ? Charmant, c''est sû'r. Mais tellement spé'cial. Tout un festin, des regards 'échangé's, du go'ût subtil 'éveillé', et le dé'sir grandissant. Notre festin s''est transporté' au lit pour d''autres dé'lices qui ont emporté's tous nos sens, jusqu''au plaisir ultime.

 

 

Annessa est une 'étoile dans tous les sens du mot. Lumineuse, superbe, charmante, vive, sexy; un feu d''artifice. Mon feu d''artifice. Un feu qui ne s'''éteint pas; je n''attends que la prochaine fois.

 

 

 

 

Annessa ' where beauty meets charm

 

Since my first visit to CERB, I immediatly noticed Annessa, who I consider a star in this magnificent firmanent of Ladies of CERB. The more I looked at her albums, dreamed of her beauty, the more I read her posts and her thoughts, the more I felt attracted to her. I was deeply impressed by her beauty, her class, her charm, her hot sex-appeal.

 

But the opportunity to meet her only happened months later. Still impressed, I dared to ask to meet her. And how simple ans easy it was.

 

I write these lines after my second encounter with Annessa. How charming she is, and what a breathtaking beauty; wow. I am still overwhelmed.

 

For our second encounter, I wanted it to be special, and why not a bit original, When I came in, in her very cozy and discrete incall location, she welcomed me with a warm kiss and hug that lighted up all my senses. What a pleasure to see her again; already intense. Without any more waiting, we went to the play area, drop each item of our clothing, to get our skins meet with sensuality.

 

Then, surprise ! I brought some oysters and white wine, an Sancerre; why not ? Those who say that oysters are aphrodisiac are right. Naked, we were tasting those delicacies: kinky? Maybe ?; charming for sure. But so special. This feast lead us to the bed for another kind of feast where other senses were light up, until the ultimate pleasure.

 

Annessa is a star in every way. A true beauty, lively, superb, bright, so sexy; like a beautiful firework. I cant wait for our next encounter. A diamond in the Ottawa's treasure of gems.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

It's been a while since I posted a recommendation. Today is a good day to do so. This one is for the French lovers of the "langue de Molière", and for those who like tall brunette model type. Bonne lecture.

 

Dasha@Euphoria:

 

Depuis quelques temps, je lisais les posts de Dasha Ivanov sur Twitter @Dasha_Ivanov_ et sa beauté statuesque et mystérieuse m’ont à la fois intrigué et séduit. Établie à Montréal, mais effectuant des tournées à Toronto et quelquefois à Ottawa, Dasha est une beauté à rencontrer absolument.

 

Grande avec des jambes à faire damne run saint, un visage sublime et une taille de mannequin. Elle pourrait être la sœur jumelle de la célèbre Emily Ratajkowski.

Dès notre rencontre, elle a su me mettre à l’aise, et son accueil avec son sourire radieux m’a fait sentir comme si nous étions des amants de longue date. Son sourire illumine son visage et m’a fait découvrir une personnalité attachante, charmante et distinguée. Elle a tout pour plaire.

Elle est d’une sensualité douce et naturelle qui m’a fait glisser vers le plaisir des ébats charmants et joyeux, et intenses, où les caresses et les baisers nous ont conduits, ensemble, vers l’extase ultime. Que du bonheur !

 Il y a de ces rencontres, celles qui nous surprennent alors que nos attentes sont surpassées, au point comme si c’était la première fois, la première découverte, le premier plaisir d’être enveloppé par une déesse d’amour. Eh bien, Dasha est cette déesse dont on ne veut plus se séparer, qui nous laisse une impression profonde qu’elle nous habitera éternellement.

La rencontrerez-vous ? Pour moi, c’est évident!

At Euphoriagirls.com in Montreal, and also in Toronto

 

 

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
You are posting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...